Menu
Your Cart

Τώρα -1,5% στις ηλεκτρονικές παραγγελίες σας!

Πολιτική Εγγυήσεων NAS

Διευκρινίσεις επί των εγγυήσεων στα NAS


(A) Βασική εργοστασιακή εγγύηση


Τα NAS καλύπτονται με 2, 3, ή 5 χρονια. Η εγγύηση είναι συνήθως τύπου carry-in, η οποία εκτελείται ως εξής:

- Είτε με αποστολή του NAS στο RMA της Netconnect - που ακολούθως θα αποσταλεί στο ευρωπαϊκό σέρβις του κατασκευαστή για επισκευή ή αντικατάσταση.

- Είτε με απευθείας επαφή του τελικού χρήστη με το ευρωπαϊκό σέρβις του κατασκευαστή μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ticketing. Οι υπηρεσίες ticketing είναι προσβάσιμες είτε μέσα από το λειτουργικό σύστημα του NAS, είτε μέσω του λογαριασμού χρήστη, στις online υπηρεσίες του κατασκευαστή. Σε αυτήν την περίπτωση ο κατασκευαστής παρέχει απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη (μέσω teamviewer/anydesk) και υπηρεσίες αντικατάστασης υλικού - σύμφωνα με την κρίση του τεχνικού τμήματος του. Σε περίπτωση που απαιτηθεί επιστροφή υλικού στο RMA του κατασκευαστή τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον τελικό χρήστη και τα έξοδα επιστροφής του στον τελικό χρήστη, στον κατασκευαστή.

(i) Το πλήρες κείμενο των όρων εγγύησης από την Synology βρίσκεται στην εξής διεύθυνση:
https://www.synology.com/en-global/company/legal/warranty.

(*) Το τμήμα που αναφέρει τους όρους εγγύησης είναι στο section 3. Η Synology δύναται να εγκρίνει αντικατάσταση. Οι όροι της αντικατάστασης αναφέρονται στην παράγραφο 3.4.1 {General Replacement Service}

(*) Οδηγίες για το πως ο τελικός χρήστης θα ζητήσει τεχνική υποστήριξη από την Synology βρίσκονται εδώ:
https://kb.synology.com/en-global/DSM/tutorial/How_to_make_warranty_claim_for_Synology_NAS

(ii) Tο πλήρες κείμενο των όρων εγγύησης της Qnap βρίσκεται στην εξής διεύθυνση:
https://www.qnap.com/service/product-warranty/en/?bay=8&model-sku=ts-873au-rp-4g#popup-terms1

(*) Ο τελικός χρήστης κάνει ηλεκτρονική κλήση για τεχνική υποστήριξη από την Qnap στο εξής link:
https://account.qnap.com/oauth/auth?lang=en&response_type=code&client_id=5d01a9afd6b-82f288eb761d8&redirect_uri=https%3A%2F%2Fservice.qnap.com%2Foauth%2Fq-cloud-back&state=en/create-ticket/

Σημειώσεις:
(*) Synology & QNAP δεν παρέχουν τεχνική υποστήριξη σε προϊόντα τους που έχουν διακινηθεί cross-border κατά την διάρκεια είτε της βασικής είτε της επεκτάσιμης εγγύησης. Αυτό σημαίνει πως αν το προϊόν δεν έχει διακινηθεί στην Ελληνική αγορά από Έλληνα αντιπρόσωπο/διανομέα θα πρέπει να επιστρέψει στην χώρα από την οποία αγοράστηκε και εκεί θα υποστηριχθεί.

Synology: https://www.synology.com/en-global/company/legal/warranty
“Limited Warranty/ The Limited Warranty is not transferable and is only for the benefit of Customers who direct-ly purchase Products from Synology’s affiliate, resellers, and Synology - authorized distributors. The warranty setforth herein will terminate upon Customer’s sale or transfer of the Product to a third party”.

Qnap: https://www.qnap.com/service/product-warranty/en/#popup-terms1
“Warranty Eligibility/ QNAP does not provide cross-border support under the warranty”.
(*) H εγγύηση για τα υπόλοιπα parts του κατασκευαστή (HDD, SSD, cache controller, rails, καλώδια, controllers,
κάρτες δικτύου, transceivers κλπ.) καλύπτεται μόνο μέσω του RMA της Netconnect.

(B) Επέκταση εγγύησης κατασκευαστή μόνο στην συσκευή NAS



(i) H synology παρέχει το πακέτο Extended Warranty Plus (https://www.synology.com/en-eu/dsm/solution/extended-warranty-plus) που επεκτείνει την εργοστασιακή εγγύηση κατά 2 έτη των NAS των σειρών J, Value και Plus (οι σειρές ΧS/XS+/SA/FS δεν περιλαμβάνονται καθώς έρχονται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών). Το πακέτο μπορεί να αγοραστεί μόνο από τον τελικό χρήστη του NAS μετά την ενεργοποίηση του NAS. (σημείωση: Ο συνεργάτης μπορεί να κάνει την διαδικασία αγοράς με δική του πιστωτική κάρτα και μετά να την χρεώσει σαν υπηρεσία στον τελικό χρήστη. Το κόστος θα μας το παρέχει η Synology με ερώτηση, αφού ενημερώσουμε την Synology για το μοντέλο και για το που θα εγκατασταθεί το NAS). Το πακέτο Extended Warranty Plus καλύπτει μόνο το NAS και όχι τα υπόλοιπα μικροπεριφερειακά που είναι εγκατεστημένα στο NAS και λειτουργεί ως εξής:

Step1) Ο τελικός χρήστης επικοινωνεί με το Ευρωπαϊκό RMA της Synology μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ticketing για να δηλώσει το πρόβλημα και να ζητήσει τεχνική υποστήριξη. Τα αιτήματα των end-users για online τεχνική υποστήριξη έχουν ανταπόκριση 24 ωρών από την Synology.

Step2) Μέσω υπηρεσιών remote desktop (αν αυτό είναι εφικτό) οι τεχνικοί της Synology επικοινωνούν με τον τελικό χρήστη για την επιβεβαίωση του προβλήματος.

Step3) Αν υπάρχει δυσλειτουργία της μονάδας που οφείλεται σε πρόβλημα hardware εγκρίνεται από ευρωπαϊκό RMA της Synology αποστολή του NAS για επισκευή. Αν η χρήση του NAS κριθεί κρίσιμη ο τελικός χρήστης λαμβάνει άμεσα μια προσωρινή μονάδα αντικατάστασης - πριν την αποστολή του NAS που έχει στην κατοχή του στο RMA της synology.

Step4) H Synology αποστέλλει σε 28 ημέρες επισκευασμένο το NAS με το κόστος επιστροφής να βαρύνει την Synology.

(ii) Η Qnap καλύπτει τα rack και επιλεγμένα desktop με ειδικά πακέτα εγγύησης 3 ή/και 5 ετών με advance replacement service - στην τοποθεσία του τελικού χρήστη. H διάγνωση προβλημάτων γίνεται με υπηρεσία remote desktop, από τεχνικούς της Qnap, κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος του τελικού χρήστη to oποιο γίνεται μέσω του συστήματος ηλεκτρονικού ticketing της Qnap Europe.

https://account.qnap.com/oauth/auth?lang=en&response_type=code&client_id=5d01a9afd6b-82f288eb761d8&redirect_uri=https%3A%2F%2Fservice.qnap.com%2Foauth%2Fq-cloud-back&state=en/create-ticket/

(Γ) Επέκταση εγγύησης - άμεση αντικατάσταση από την Netconnect



H εγγύηση αυτή παρέχεται μέσω της υπηρεσίας “Netconnect Storage Monitoring & Advanced Replacement – Παρακολούθηση καλής λειτουργίας & άμεση αντικατάσταση” και περιλαμβάνει:

- On-line παρακολούθηση του Storage μέσω της υπηρεσίας Synology Insight, για πρόβλεψη επερχόμενων τεχνικών προβλημάτων.

- Σε περίπτωση επερχόμενης δυσλειτουργίας παρέχεται άμεση αντικατάσταση από την Netconnect του καλυπτόμενου ΝAS ή/και των περιεχομένων δίσκων. Αποστέλλουμε στον συνεργάτη μας άμεσα νέο NAS – το ίδιο ή το διάδοχο μοντέλο αν έχει αντικατασταθεί από τον κατασκευαστή. Απαραίτητη προϋπόθεση για να ενεργοποιηθεί αυτή η κάλυψη είναι να έχει γίνει αγορά του NAS και των δίσκων του από την Netconnect.


Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού μας. Πολιτική Απορρήτου.