Όλα τα RMA επιστρέφονται στη συνεργαζόμενη εταιρεία logistics CC-LIT Α.Ε.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν για οποιοδήποτε λόγο θα πρέπει να
ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία RMA:
Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα RMA στη διεύθυνση
http://www.netconnect.gr/rma
Η εταιρεία CC-LIT είναι υπεύθυνη για την επεξεργασία του
αιτήματός σας. Σε περίπτωση που το αίτημα σας εγκριθεί, εκδίδεται
και σας αποστέλλεται αριθμός RMA, που συνοδεύει το προϊόν από την
παραλαβή του μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
Όλα τα είδη που επιστρέφονται για σέρβις πρέπει να αποστέλλονται
με ευθύνη και έξοδα του αποστολέα στην εταιρεία:
CC-LIT Α.Ε. - ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ
Α.Φ.Μ.: 800354523
ΔΟΥ : Φ.Α.Ε ΠΕΙΡΑΙΑ
Αθήνα: Λεωφόρος Ειρήνης 5 και Ψαρρών 182 32 Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική) και
Θεσσαλονίκη: Βόλου 5, ΤΚ: 542 49
Πανελλαδικό τηλ. επικοινωνίας: 8017007RMA (8017007762)
Όλες οι παραλαβές και παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως
Παρασκευή μεταξύ 09:00 με 17:00.
Το προϊόν πρέπει να έχει αριθμό RMA, αναγραφόμενο σε εμφανές
σημείο στην συσκευασία του επιστρεφόμενου είδους, καθώς και στο
συνοδευτικό Δελτίο Αποστολής.
Ενημερώνουμε ότι χωρίς αριθμό RMA δεν θα γίνεται καμία
παραλαβή.
Τεχνικό RMA
Η εταιρεία ΝΕΤΚΟΝΝΕΚΤ Α.Ε. διαβεβαιώνει ότι οι συσκευές και τα
εξαρτήματα που παρέχει στην αγορά λειτουργούν άριστα και σύμφωνα
με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών τους. Όλα τα προϊόντα
καλύπτονται από την εγγύηση των κατασκευαστών τους. Σε περίπτωση
που κάποιο προϊόν ή εξάρτημα που έχετε προμηθευτεί από την
εταιρεία μας υποστεί βλάβη ή δεν λειτουργεί κανονικά,
αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της εγγύησής του, η οποία ισχύει
εφόσον πληρούνται οι όροι του κατασκευαστή και με την επίδειξη του
τιμολογίου αγοράς από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση που το
προϊόν που παρουσιάζει βλάβη δεν μπορεί να επισκευαστεί, ούτε να
αντικατασταθεί λόγω παλαιότητας, είναι δυνατή η αντικατάστασή του
με άλλο παρεμφερές της επιλογής μας ή της επιλογής του πελάτη. Στη
δεύτερη περίπτωση, ο πελάτης θα πρέπει να καλύψει τη διαφορά αξίας
των δύο προϊόντων.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας η εταιρία μας τηρεί διαδικασία
άμεσης αντικατάστασης και προ-αντικατάστασης για DOA υλικά (αφορά
τα προϊόντα των εταιριών Western Digital, AsRock, KYE/Genius,
Patriot, Apacer, Planet, AMD, Intel, Gainward, Lite-On, Synology,
Eurocase, AIO , Shuttle, Plextor, Seasonic) ως εξής:
DOA υλικό ορίζεται όποιο παρουσιάσει κατασκευαστικό πρόβλημα εντός
5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου αγοράς. Για
να πραγματοποιηθεί DOA αντικατάσταση πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη
χρονικά αίτηση RMA και αποστολή στους χώρους του συνεργαζόμενου
κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της εταιρείας μας σε το πολύ 10 εργάσιμες
από την ημερομηνία του τιμολογίου αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση
ελέγχεται για πιθανή υπαιτιότητα χρήστη και αντικαθίσταται εντός
το πολύ πέντε εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του
από το τεχνικό μας τμήμα. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η
αντικατάσταση πιστώνεται.
Ακόμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την διαδικασία
προ-αντικατάστασης DOA υλικού, ζητώντας να σας αποσταλεί ίδιο η
αντίστοιχο είδος άμεσα με την αίτηση RMA και πριν την επιστροφή
του χαλασμένου υλικού στο τεχνικό μας τμήμα. Για να εγκριθεί
προ-αντικατάσταση πρέπει να καταβάλετε με πληρωμή μετρητών την
αξία του υλικού και στην συνέχεια έχετε 5 εργάσιμες ημέρες για να
επιστρέψετε το προβληματικό υλικό και να σας πιστωθεί το
αντίστοιχο ποσό στο λογαριασμό σας. Αν επιστρέψετε το προβληματικό
υλικό μετά την πάροδο των 5 ημερών, αυτό δεν πιστώνεται πλέον αλλά
αντικαθίσταται και ακολουθείται η κανονική διαδικασία service.
Την ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων προς τους χώρους του
συνεργαζόμενου κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της εταιρείας μας έχει ο
πελάτης. Στην περίπτωση που ένα είδος είναι εκτός εγγύησης ο
πελάτης έχει την ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων προς και
από τους χώρους του συνεργαζόμενου κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της
εταιρείας μας.
Σημειώστε ότι τα προϊόντα πρέπει να τα αποστέλλετε με Δελτίο
Αποστολής προς το συνεργαζόμενο κέντρο RMA (CCLIT A.E.) και ότι
τα προϊόντα που πιθανόν σας πιστωθούν, θα πιστώνονται από το
συνεργαζόμενο κέντρο RMA (CCLIT A.E.)
Για τα προϊόντα ViewSonic θα πρέπει να ακολουθήσετε την διαδικασία
RMA του επισκευαστικού κέντρου CPI ΑΕ. Για περισσότερες
πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα
https://www.cpi.gr/υπηρεσίες/παρεχόμενες-υπηρεσιές/τεχνική-υποστήριξη-τρίτων-κατασκευα/
Γενικοί Όροι Εγγύησης
Tα προϊόντα πρέπει να λειτουργούν και να χρησιμοποιούνται σύμφωνα
με τις προδιαγραφές τους. Σε περίπτωση βλάβης που προκλήθηκε από
κακή χρήση, μεταφορά χωρίς κατάλληλη συσκευασία, εγκατάσταση
λογισμικού ή άλλου υλικού από μη ειδικό τεχνικό, η εγγύηση του
προϊόντος θεωρείται ότι δεν είναι σε ισχύ. Επίσης, σε περίπτωση
που υπάρχει ηλεκτρική ή μηχανική καταπόνηση στην εξεταζόμενη
συσκευή ή εξάρτημα, ή εμφανή σημάδια από πέσιμο ή παραβίαση του
υλικού όπως γρατσουνιές, στραβές βίδες ή κομμένα καλώδια, η
εγγύηση παύει να είναι σε ισχύ.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται προκειμένου να γίνει διαχείριση της
εγγύησής τους από την εταιρεία μας, θα πρέπει να είναι
συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία ή σε άλλη κατάλληλη
συσκευασία, στην αρχική τους κατάσταση, με την ετικέτα του
σειριακού τους αριθμού άθικτη, χωρίς αυτοκόλλητα ή άλλη σήμανση με
στυλό ή μαρκαδόρο διαρκείας.
Η εγγύηση οποιασδήποτε συσκευής σε καμία περίπτωση δεν
περιλαμβάνει δεδομένα μαγνητικών μέσων ή άλλων μέσων (σκληρών
δίσκων, δισκετών, ταινιών ή usb sticks) των οποίων την ευθύνη
αποθήκευσης και φύλαξης φέρει ο πελάτης. Επίσης, η εγγύηση δεν
καλύπτει αναλώσιμα υλικά όπως μελανοταινίες, υγρά μελάνια,
μπαταρίες ή καλώδια καθώς και βλάβες λογισμικού.
Εμπορικό RMA
Επιστροφές προϊόντων, λόγω λάθους στην παραγγελία ή στην αποστολή,
με σκοπό την πίστωση, γίνονται __υπό όρους__ δεκτές σε διάστημα
όχι μεγαλύτερο από 7 μέρες από την ημερομηνία του τιμολογίου ή
δελτίου αποστολής, εφόσον τα προς επιστροφή προϊόντα δεν έχουν
χρησιμοποιηθεί και είναι στην άθικτη αρχική τους συσκευασία.
Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν είναι άθικτα ή
έχουν απαξιωθεί για οποιονδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν σε καμία
περίπτωση να πιστωθούν στην αρχική τους αξία.